poniedziałek, 9 listopada 2015

Przydomowe oczyszczalnie, szamba......... a może kanalizacja?


18 komentarzy:

  1. Sądzę, że w XXI wieku powinny zwyciężać kanalizacje. Najwyższy czas... szambo to przeżytek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, zacznijmy myśleć technologicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic do szamb nie mam - każdy niech buduje to, co uważa za stosowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzysztof Baranowski11 lutego 2019 07:12

    Tak na dobrą sprawę nie ma zbyt dużego znaczenia czy będzie to szambo czy podłączenie do instalacji miejskiej kanalizacyjnej. Najważniejsze jest to, aby takie systemy regularnie przeglądać i je konserwować. Ja od lat już co roku wzywam https://www.stankan.pl/czyszczenie-kanalizacji-warszawa/ i robimy regularne czyszczenie kanalizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam to szczęście, że akurat jest w mojej miejscowości jest kanalizacja. Jednak studnię głębinową musiałem sam kopać. Do tego doszła jeszcze pompa głębinowa oraz zbiorniki https://www.dostudni.pl/sklep,5,hydro-vacuum-grudziadz.html i jestem przekonany, że wszystko działa tak jak powinno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Budujecie swoje domy, chcecie podłączyć się do kanalizacji? Firma https://el-san.pl na pewno wam pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  8. O to jeśli chodzi o sprawdzone firmy hydrauliczne to ja polecam www.aquainstal24.pl , jest pogotowie hydrauliczne i gazowe z Trójmiasta. Świadczą usługi z zakresu centralnego ogrzewania, instalacji WOD-KAN, montażu urządzeń sanitarnych itd. Szeroki zakres usług

    OdpowiedzUsuń
  9. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zosatło opisane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, powinni poprowadzić już wszędzie kanalizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydomowa oczyszczalnia ścieków to wygodne i nowoczesne rozwiązanie, które przynosi więcej korzyści niż tradycyjne szambo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co by nie było to faktycznie szambo jest fajnym rozwiązaniem i ja już również u siebie na działce je posiadam. Muszę przyznać, że hydraulik https://hydraulik-warszawa.pl/ bez najmniejszego problemu poradził sobie z podłączeniem całej instalacji wodnej oraz kanalizacyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak naprawdę to wiele zależy od nas samych i ja jestem zdania, że w każdym przypadku bardzo ważną sprawą jest to, aby mieć sprawdzonego fachowca do tych prac. Ja korzystałem z usług hydraulika https://rost.wroclaw.pl/ i muszę przyznać, że jak najbardziej był to właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie akurat konkretnie interesuje przydomowe oczyszczalnie ścieków i chciałabym w coś takiego, w swoim przyszłym domu zainwestować, ale przyznam szczerze, że nie wiem konkretnie, na jakie propozycje się zdecydować, jakie systemy, no i jakie firmy. Jakieś propozycje?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy już mówimy o takich rzeczach to także bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć również komu zlecać takiego rodzaju prace. Zdecydowanie godnym polecenia jest hydraulik https://darek-hydraulik.pl/ i wiem, że to jest bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń